Regeneracja filtrów DPF GPF i FAP

Posiadamy nowoczesną technologię, która pozwala na skuteczne czyszczenie filtrów cząstek stałych do silników diesel oraz do silników benzynowych

Magdalena Czachor-Radka

Niezachwiana renoma od ponad 20 lat!

Sprawdzone i skuteczne czyszczenie DPF GPF oraz FAP

Coraz większe restrykcje związane z emisją spalin to przede wszystkim dodatkowe układy filtracji spalin celem redukcji C02. W wyniku eksploatacji pojazdów dochodzi często do zakłócenia przepływu w układzie wydechowym.

Jeżeli chcesz mieć pewność, że Twoje twój filtr cząstek stałych uzyska odpowiedni przepływ skorzystaj z naszej oferty. Skuteczna i bezpieczna metoda regeneracji DPF GPF oraz FAP.

Nasza metoda i technologia FCM to płukanie filtra w układzie zamkniętym pod wysokim ciśnieniem. Środkiem czynnym jest woda wzbogacona o środki, które ułatwiają pozbycie się osadów. Dzięki temu po wielokrotnym powtórzeniu cyklu z filtracją uzyskujemy optymalne parametry ciśnienia i przepływu co klasyfikuje filtr jako zregenerowany.

Regenerujemy filtry cząstek stałych do wszystkich marek pojazdów osobowych, dostawczych oraz do takich marek autobusów i ciężarówek jak: Setra, Neoplan, MAN, Mercedes-Benz, Bova, Scania, VDL, Otokar, Solbus, Van Hool, Volvo, IVECO, Renault, DAF, Krne, Nissan i inne

Dowiedz się dlaczego nasza regeneracja jest rekomendowana

Zastosowana przez nas technologia jest zgodna z normami TUV. To certyfikowana metoda regeneracji. Nie rozcinamy obudów a nasze środki oraz metoda nie wypłukuje i nie usuwa związków metali szlachetnych.

To rekomendowana technologia dla filtrów:

  • DPF FAP oraz GPF do samochodów osobowych
  • DPF FAP oraz GPF do samochodów dostawczych, busów
  • DPF FAP oraz GPF do ciężarówek, ciągników siodłowych
  • DPF FAP oraz GPF do autobusów
  • DPF oraz FAP do maszyn rolniczych
  • DPF oraz FAP do maszyn budowlanych

Technologia FCM jest certyfikowana TUV

Certyfikat zgodności i jakości technologii GCM został wydany przez największą na świecie jednostkę w dziedzinie certyfikacji i inspekcji przemysłowych.

To w pełni bezpieczny proces, który pozwala na skuteczną regenerację filtrów cząstek stałych oraz katalizatorów.

Regeneracja od ręki?

Dla samochodów osobowych, dostawczych i busów regeneacja filtra cząstek stałych możliwa po uprzednim umówieniu się na miejscu. Czas oczekiwania około 3-4h.

Zalecamy dostarczyć część do godziny 8:00 celem wykonania czyszczenia.

Pozostałe filtry regenerowane są w przeciągu 1-3 dni roboczych w zależności od możliwości przerobowych produkcji

SAMOCHODY OSOBOWE

SAMOCHODY DOSTAWCZE I BUSY

AUTOBUSY, BUSY

SAMOCHODY CIĘŻAROWE I CIĄGNIKI SIODŁOWE

Czy usuwają Państwo filtry DPF GPF FAP?

Informujemy, że nie usuwamy filtrów cząstek stałych. Wręcz negujemy tego typu proceder.

Usunięcie filra DPF (cząstek stałych) lub FAP czy GPF z układu wydechowego? MÓWIMY STANOWCZO NIE!

Filtry oraz kolejne normy emisji EURO3, 5, 6… zostały wprowadzone po to aby zredukować ilość toksycznych związków w powietrzu. Usunięcie filtra to jawne naruszenie tej zasady.

Konsekwencje usunięcia katalizatora

Poza wyżej opiswanymi aspektami etycznymi oczywiście istnieją również konsekwencje prawne:

– w trakcie badania emisji spalin pojazd, który ma fabrycznie zamontowany katalizator wykazuje znacznie niższą emisję niż pojazd, który został go pozbawiony. Grozi za to mandat karny oraz utrata dowodu rejestracyjnego i zatrzymanie pojazdu.

*w Polsce kontrole zdarzają się wybiórczo, ale poza granicami kraju jest to standardowa procedura kontroli pojazdu

brak katalizatora to wada ukryta samochodu. Kolejny nabywca powinien być pisemnie poinformowany o braku filtra cząstek stałych w układzie. W wyniki braku takiej adnotacji i zdiagnozowania problemu przyszły nabywca ma prawo odstąpić od umowy lub rządać zwrotu kosztów przywrócenia sprawności pojazdu

Wysyłka części – ważne informacje

Jeżeli są Państwo z okolic Mielca – zalecamy dostarczenie nam osobiście części.

W sytuacji gdy nie mają Państwo takiej możliwośći i realizowana będzie wysyłka części do naszej firmy zalecamy UBEZPIECZYĆ PACZKĘ i dopisać w widocznym miejscu słowo „OSTROŻNIE”.

Informujemy bowiem, że tylko fizycznie nie uszkodzona część nadaje się do regeneracji. Z naszej strony po otrzymaniu przesyłki część jest weryfikowana pod kątem wszekiego rodzaju uszkodzeń. Jeżeli okaże się, że nie klasyfikuje się do czyszczenia – wykonamy dokumentację fotograficzną, która będzie niezbędna do roszczenia przez Państwa ewentualnego UBEZPIECZENIA od firmy kurierskiej. 

Po wykonaniu w naszej firmie czyszczenia można odebrać filtr osobiście lub wysyłamy go do klienta za pośrednictwem kuriera. Wszystkie nasze przesyłki do są ubezpieczone. Zalecamy przy odbieraniu filtrów o natychmiastową weryfikację części.

Filtr nie powinien być uszkodzony tzn. szczególnie wkład wewnątrz nie powinien być luźny, pęknięty czy pokruszony. Można to zweryfikować poprzez lekkie potrząśnięcie. 

Pojazd powinien mieć a nie posiada filtra cząstek stałych?

W sytuacji gdy filtr został usunięty a chcieliby Państwo uniknąć kosztów nowej części zalecamy zakup filtra, który nadaje się do regeneracji i zregenerowanie go. Sugerujemy jednak aby podczas  zakupu części używanej wykonać adnotację, że część jest sprawna (tzn. nadaje się do czyszczenia).

Kiedy filtr DPF FAP GPF nie nadaje się do regeneracji? Gdy jego wkład jest fizycznie uszkodzony (pęknięty, pokruszony, zniekształcony co uniemożliwia jego drożność itp.). 

JESTEŚMY DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania skontaktuj się z nami:

ZADZWOŃ JUŻ DZIŚ

+48 609 141 806

+48 665 187 734

Zadzwoń
Dojazd