Regeneracja katalizatorów SCR DOC

Skuteczne czyszczenie katalizatorów w tym katalizatory SCR oraz katalizatory oksydacyjne DOC pracujące w układach silników diesel

Magdalena Czachor-Radka

Niezachwiana renoma od ponad 20 lat!

Jeżeli Twój katalizator jest zatkany to pozwól nam go uratować 

Zatkanie się katalizatora zdarza się, nie jest to jednak powód do paniki. Wystarczy powierzyć go nam, dlaczego?

Ponieważ czyszczenie katalizatorów to coś więcej niż tylko przeczyszczenie drożności.

Zapewne wiedzą Państwo, że katalizatory są drogim towarem. Katalizator to ceramiczny lub metalowy wkład, w którym wykorzystane są najczęściej warstwy złożone z drogich metali. Zazwyczaj jest to platyna i pallad.

Nasza metoda i technologia FCM to płukanie filtra w układzie zamkniętym pod wysokim ciśnieniem. Środkiem czynnym jest woda wzbogacona o środki, które ułatwiają pozbycie się osadów. Dzięki temu po wielokrotnym powtórzeniu cyklu z filtracją uzyskujemy optymalne parametry ciśnienia i przepływu co klasyfikuje filtr jako zregenerowany.

Istotne jest to, że jest to skuteczna i bezpieczna metoda regeneracji gdyż nie wypłukuje z wkładu w/w metali szlachetnych, które redukują emisję spalin. Zatem poza drożnością katalizator nadal posiada swoje właściwości.

Dowiedz się dlaczego nasza regeneracja jest rekomendowana

Zastosowana przez nas technologia jest zgodna z normami TUV. To certyfikowana metoda regeneracji. Nie rozcinamy obudów, katalizator nie traci swoich właściwości neutralizacji spalin.

To rekomendowana technologia regeneracji następujących części układu wydechowego :

  • katalizatory do samochodów osobowych
  • katalizatory do samochodów dostawczych, busów
  • katalizatory do ciężarówek, ciągników siodłowych
  • katalizatory do autobusów
  • katalizatory do maszyn rolniczych
  • katalizatory do maszyn budowlanych

Regeneracja katalizatorów wszystkich producentów pojazdów

Regenerujemy katalizatory do wszystkich marek pojazdów osobowych, dostawczych oraz do takich marek autobusów i ciężarówek jak: Setra, Neoplan, MAN, Mercedes-Benz, Bova, Scania, VDL, Otokar, Solbus, Van Hool, Volvo, IVECO, Renault, DAF, Krne, Nissan i wiele innych.

Technologia FCM jest certyfikowana TUV

Certyfikat zgodności i jakości technologii FCM został wydany przez największą na świecie jednostkę w dziedzinie certyfikacji i inspekcji przemysłowych.

To w pełni bezpieczny proces, który pozwala na skuteczną regenerację filtrów cząstek stałych oraz katalizatorów.

Regeneracja od ręki?

Dla samochodów osobowych, dostawczych i busów regeneacja katalizatora możliwa po uprzednim umówieniu się na miejscu. Czas oczekiwania około 3-4h.

Zalecamy dostarczyć część do godziny 8:00 celem wykonania czyszczenia.

Pozostałe filtry regenerowane są w przeciągu 1-3 dni roboczych w zależności od możliwości przerobowych produkcji

SAMOCHODY OSOBOWE

SAMOCHODY DOSTAWCZE I BUSY

AUTOBUSY, BUSY

SAMOCHODY CIĘŻAROWE I CIĄGNIKI SIODŁOWE

Czy usuwają Państwo katalizatory?

Informujemy, że nie usuwamy katalizatorów. Wręcz negujemy tego typu proceder.

Usunięcie katalizatora z układu wydechowego? MÓWIMY STANOWCZO NIE!

Katalizatory w tym układy i katalizatory SCR oraz DOC to oczywiście kolejne normy emisji EURO3, 5, 6… zostały wprowadzone po to aby zredukować ilość toksycznych związków w powietrzu. Usunięcie katalizatora to jawne naruszenie tej zasady.

Konsekwencje usunięcia DPF i innych filtrów z układu

Poza wyżej opiswanymi aspektami etycznymi oczywiście istnieją również konsekwencje prawne:

– w trakcie badania emisji spalin pojazd, który ma fabrycznie zamontowany filtr cząstek stałych wykazuje znacznie niższą emisję niż pojazd, który został go pozbawiony. Grozi za to mandat karny oraz utrata dowodu rejestracyjnego i zatrzymanie pojazdu.

*w Polsce kontrole zdarzają się wybiórczo, ale poza granicami kraju jest to standardowa procedura kontroli pojazdu

brak filtra cząstek stałych to wada ukryta samochodu. Kolejny nabywca powinien być pisemnie poinformowany o braku filtra cząstek stałych w układzie. W wyniki braku takiej adnotacji i zdiagnozowania problemu przyszły nabywca ma prawo odstąpić od umowy lub rządać zwrotu kosztów przywrócenia sprawności pojazdu

Wysyłka części – ważne informacje

Jeżeli są Państwo z okolic Mielca – zalecamy dostarczenie nam osobiście części.

W sytuacji gdy nie mają Państwo takiej możliwośći i realizowana będzie wysyłka części do naszej firmy zalecamy UBEZPIECZYĆ PACZKĘ i dopisać w widocznym miejscu słowo „OSTROŻNIE”.

Informujemy bowiem, że tylko fizycznie nie uszkodzona część nadaje się do regeneracji. Z naszej strony po otrzymaniu przesyłki część jest weryfikowana pod kątem wszekiego rodzaju uszkodzeń. Jeżeli okaże się, że nie klasyfikuje się do czyszczenia – wykonamy dokumentację fotograficzną, która będzie niezbędna do roszczenia przez Państwa ewentualnego UBEZPIECZENIA od firmy kurierskiej. 

Po wykonaniu w naszej firmie czyszczenia można odebrać filtr osobiście lub wysyłamy go do klienta za pośrednictwem kuriera. Wszystkie nasze przesyłki do są ubezpieczone. Zalecamy przy odbieraniu filtrów o natychmiastową weryfikację części.

Filtr nie powinien być uszkodzony tzn. szczególnie wkład wewnątrz nie powinien być luźny, pęknięty czy pokruszony. Można to zweryfikować poprzez lekkie potrząśnięcie. 

Mój pojazd ma wycięty katalizator – co robić?

W sytuacji gdy katalizator został usunięty a chcieliby Państwo uniknąć kosztów nowej części zalecamy zakup katalizatora, który nadaje się do regeneracji i zregenerowanie go. Sugerujemy jednak aby podczas  zakupu części używanej wykonać adnotację, że część jest sprawna (tzn. nadaje się do czyszczenia).

Kiedy katalizator nie nadaje się do regeneracji? Gdy jego wkład jest fizycznie uszkodzony (pęknięty, pokruszony, zniekształcony co uniemożliwia jego drożność itp.). 

JESTEŚMY DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania skontaktuj się z nami:

ZADZWOŃ JUŻ DZIŚ

+48 609 141 806

+48 665 187 734

Zadzwoń
Dojazd